SYYSKOKOUS 24.11.2018

24.11.2018 klo 17:00

SYYSKOKOUSKUTSU 24.11.2018 Perhonjokilaakson Jyty ry:n syyskokous pidetään lauantaina 24.11.2018 klo 17.00 alkaen bussimatkalla teatteriin Kokkolaan. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset syyskokousasiat: - määrätään kokous- ym. palkkiot v. 2019 - vahvistetaan talousarvio sekä toimintasuunnitelma v. 2019 - valitaan hallituksen puheenjohtaja v. 2019 - valitaan hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle - valitaan toiminnantarkastaja ja varatoiminnantarkastaja - valitaan yhdistyksen edustajat Länsi-Suomen alueen kokouk-siin - käsitellään jäsenaloitteet ja hallituksen vastaukset niihin - ym. asiat Kokouksen jälkeen menemme Kokkolan kaupungin teatteriin katsomaan näytöstä Koukussa. Koukussa on kutkuttavan vauhdikas komediahelmi, joka vie mukaansa niin vanhat kuin nuoret. Esityksessä saa nauraa mahansa täydeltä! Kokouksen jälkeen ruokailu hotelli Kaarlessa. Yhdistys kustantaa työvoimajäsenten teatteri/ruokailupaketin. Mahdolliset avecit, maksavat itse teatteri/ruokailupaketin. Teatterilippujen ja ruokailun varaamista varten pyydän ilmoittautumiset ja samalla mahdolliset erityisruokavaliot Seija Klemolalle viimeistään 8.11.2018 klo 15.00. puh. 0400-601093 tai sähköpostilla seija.klemola@perho.com. Olette lämpimästi tervetulleita päättämään ensi vuoden toiminnas-ta.